13 Eylül 2007 Perşembe

Sakin huzur dolu bir tatil için ...


Merhaba,


3,5 aylık Maya Bebek'in evimiz için yorumu:



"Sevgi Teyze, Mesut Amca, Deniz Abla

Ben Maya Su . Annem ve ablam ve teyzem ve kuzenlerimle epey başınızı şişirdik

Ama bilin ki biz evinizi çok beğendik. Bebek olmama rağmen manzaraya bayıldım O kadar mutlu oldum ki balkondan içeri girmek istemedim Ama annem üşürüm diye beni hep içeri sokmaya çalıştı bende çığlığı basarak o güzel manzaradan ayrılmayacağımı anlattım ve kazandım

Balkondaki hamağa yatmak için Janberk ve Zeynepten fırsat bulamadım ama ilk fırsatta gelince yine yatacağım

Melis ablamda bol bol fotoğraf çekti Hele bir gün evin merdivenlerinde çingene kız haliyle beni çok güldürdü

Biz inanılmaz anlar yaşadık her günümüz başka bir macera oldu Ben ağladım hep ağladım çünkü onları çok kıskandım

Mesut amca zıpkınla bize balık tuttu ben gene yiyemedim ama annem yedi süt olarak bana geri döndü Zaten balık yoksa sütde yok :)

Ya Sevgi teyzemin limonlu tatlısına ne demeli Kaç kez ağzımın suyu aktı ha bire elimi emdim vallahi de kimse yemek istediğimi anlamadı. Bahçeden toplanan semizotu, domatesin tadı annemin hala dilinde Hep semiz otu sayıklıyor Macro Migrostan alıyorum ama ya Babakalenin toprağındaki semizotu diyor başka bir şey demiyor

Ben Babakaleyi denizi Deniz Ablayı evi çok özledim

Herkes gitsin herkes orada mutlu olsun

Maya Su Mutlu

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba.. Eviniz güzelmiş iyi günlerde oturun. Ben Çanakkale'de yaşıyorum Babakale'ye de sırf sahilde ki balık restoranında balık kalamar yemek için geliyorum. Uzun bir yol ama değer..
www.mavielmas.com

reconnection dedi ki...

merhaba yorumunuz için çok teşekkürler,gerçekten babakale bu yöredeki en bakir ve sakin yerlerden birisi.

Adsız dedi ki...

maya su, tatlı annesi kuzenleri ve teyzesi çok özel ve çok kıymetli misafirlerimizdi. şimdiden gelecek yazın hayali ile yaşıyoruz annem-babam ve ben gelecek tatilde daha uzun görüşmek dileğimizle sevgiler sunuyoruz. deniz